Monday, January 28, 2008

first thing

salamm..aku x pandai nak mengarang.x pandai nak jadi penulis..xde cita2 nak jadi sasterawan..saje isi mase lapang yg bnyak..saje ikut org.org lain buat blog,aku pun buat jugak (xnak kalah dgn damxxxx)...bukan nak tarik perhatian awek2..tapi kalo ade pun,ok gak..mule2 nak tulis pasal pengenalan aku,kwn2 aku,member2 aku,budak2 umah aku..koz aku rase kwn2 aku mmg meriahh..enjoy dan ceria..so blog ni xde tema..ape nak komen ke ape ke..korang komen je..nak ckp pasal perjuangan, perjuangan pun x seberapa..diri sendiri pun x betull..aku subuh pun dah lame x buat, ade hati nak berjuang....tp setiap amalan di ambil kire,,baik atau buruk Dia saje yg tau..tp jgn la buat2 bodoh sgt sampai lari akidah..

nak cakap pasal awek,awek pun xde..usha awek org adelah satu hobi..bini org yg lawa2 tu pun nak usha..blaja pun biase je..xde la dean list mcm "bos".bos adalah nama salah sorg anggota rumah aku..hensem..ceria,sempoi,pandai dan yang pasti menggoda..bos ade geng sendiri iaitu:

cicaque:penentang tetap ketidakadilan
carchinque:kacak dan pemalu serta gugup
aaa:penentang juga..berpendirian rastafari
jek the hedhoge:tokan dan sempoi,boleh dikatakan legend
garjah:playboy,mengidolakan roy azman
aza:hanyut dgn dunia sendiri sehinggakan cuti taipusam pun nak pegi kelas, harap2 cuti hari wilayah ni jgn die x pegi kelas lak,,wilayah je yg cuti beb..ahahahah

bagi rumah 156 (umah yg kami duduki), ade gak puak2 yg kire otai dlm semua benda iaitu:

lebai: kamus bergerak,encyclopedia,pegulas sukan espn,star sport,
borzo:perancang dan penjana ekonomi malaysia expert dlm forex,dll

1 comment:

hasan budak jaga lembu said...

steady salleh..! pegi lantak sama jiwa tisu. http://hasanbudakjagalembu.blogspot.com/