Friday, February 1, 2008

hellooo

perghhh..aku nak cite pasal aku lak kali ni...ermm..bermule hari isnin minggu ni..aku lepak2 la kat upten..minum2,mkn2..usha awek org,,usha awek2 hot..mcm biase la..aku hanye mampu tgk je..dpt sorang x mungkin..kalo dpt,ok gakk..
lepak punye lepak ade sorang makwe ni..cun..cute..pakai baju kurung kaler purple berkain satin..ekali pandang cun.due kali pandang cute..3 kali pandang dah x leh jadi ni..aku habiskan sisa makanan aku...then aku basuh tgn...aku nyalakan rokok dgn mancis (bujet otai pakai mancis)..pakai spec rayban mad yg aku pinjam..mate aku x lepas-lepas memandang nye...aku rasae die x perasan aku usha die.koz aku pakai rayban....segale karut marut cerite yg kwn2 aku borakkan aku tolak tepi..rokok dah nak abis..sambung lagi sebatang..usha lagi..ayu sunguh awek ni..sdar2 aku rase,aku kantoi usha die...ceh...wat slambe je aku..aku kan senior,,kena blagak macho..

sejak hari itu, aku rajin ke upten mkn tghari..walau xde klas..bukan nak lepak sgt dgn carcingue..nak jumpe awek tu..melihat keindahan ciptaan tuhan (owhh..baru nak ingat tuhan)..
tp hari ni perwatakan gadis tu lain..lebih moden,berkeyaikan diri,independent..perghhh...btl2 cun awek ni..aku x tau die amik kos ape..tp yg pasti die junior...kali ni pun aku usha lagi die..rayban xde pun slambe je..mate aku..bukan mate korang..bos dtg seperti yg dijanjikan bersama carcingue..due2 aku lyn nak x nak je..koz syok tgk makwe tu..klo dlm tv tu,mase seakan berjalan perlahan je..then angin tiup kat rambut awek tu..perghh...siapa bilang gadis melayu x menawan...tp aku hanya mampu melihat..
namanye: x tau
asal:x tau
no phone:lg la x tau...

tu la aku..asyik tgk awek org je...arini slm jumaat ade jugak awek tu..spt biase..cun..x dimamah usia..makin comel..bak kate jek.."terbayerk" kalo kene helikopter tu..pergh..hancur aku..sape2 yg kenal,leh la tlg aku ek..dpt tau name pun ok...aku tau..lepas aku post kali ni..mesti ramai yg kondem aku..jiwang la ape la..jimi mesti ckp aku "bdn je besar,tp hati tisu"tp ni kan blog aku..suke ati aku la nak cite ape..dah mmg kejadian sebenar..x kan nak tipu..

No comments: